دومین حمله مقاومت عراق به اراضی اشغالی در کمتر از ۲۴ ساعت (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تظاهرات علیه نتانیاهو به خشونت کشیده شد + فیلم (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) کابینۀ جنگ اسرائیل یورش به رفح را تصویب کرد روسیه یک نظامی آمریکا را بازداشت کرد یائیر لاپید: یک نفر نتانیاهوی دیوانه را متوقف کند اردوغان با تقدیر از حماس: اسرائیل باید با آتش بس موافقت کند گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان و هنیه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سردار غیاثی: انقلاب اسلامی، امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند توسعه گروه‌های جهادی است ماکرون: فرانسه به دنبال جنگ با روسیه نیست حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی + فیلم اختلافات نتانیاهو و رئیس شاباک بالا گرفت جزئیات توافق پیشنهادی آتش‌بس در غزه اعدام ۱۱ تروریست داعشی در عراق حماس با آتش‌بس در غزه موافقت کرد هشدار عربستان به اسرائیل درباره حمله به رفح کاخ سفید: نتانیاهو با بازگشایی گذرگاه کرم ابوسالم موافقت کرد حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به «عسقلان» رسانه عبری: تهاجم به رفح در کابینه اسرائیل تصویب شد فرانسه اعزام سرباز به اوکراین را تکذیب کرد
سرخط خبرها

وزیر دفاع: دریای سرخ منطقه ایران محسوب می‌شود

  • کد خبر: ۲۰۰۱۷۴
  • ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲
وزیر دفاع: دریای سرخ منطقه ایران محسوب می‌شود
وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با اشاره به اینکه دریای سرخ منطقه ایران محسوب می‌شود، گفت: قطعا کسی نمی‌تواند در منطقه‌ای که تسلط داریم، مانور بدهد.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر محمدرضا آشتیانی در واکنش به تلاش آمریکا برای ایجاد یک نیروی دریایی بین‌المللی در دریای سرخ با حضور ۴۰ کشور، اظهار کرد: منطقه دیگر فضای این را ندارد که کسی در آن بیش از این تردد کرده و تضارب نیرو داشته باشد. این‌ها هم قطعا چنین کاری را نمی‌کنند و اگر بخواهند چنین بی عقلی انجام دهند با مشکلات فوق العاده‌ای مواجه خواهند شد.

وی همچنین گفت: همه کشور‌ها در این منطقه حضور دارند، ولی این منطقه، منطقه ماست و ما روی آن منطقه‌ای که تسلط داریم، قطعا کسی نمی‌تواند مانور بدهد.

یک مقام پنتاگون اخیرا فاش کرد که آمریکا در تلاش است تا یک نیروی بین‌المللی با حضور ۴۰ کشور برای حفاظت از کشتیرانی در دریای سرخ تشکیل دهد. این مقام آمریکایی که حاضر به افشای نامش نشده، به اسکای نیوز عربی اعلام کردکه است که نیرویی که قرار است تشکیل شود، منطقه‌ای به وسعت سه میلیون مایل از آب‌های بین‌المللی را زیر نظر خواهد گرفت. این نیرو شامل کشور‌های عضو فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) می‌شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->